Cara Nak Buat Perambut Pancing Pantai

Discussion in Air Masin started by IseeDeathPeople Jul 27 2009. Ini kerana ikan siakap sering bermain di tiang-tiang kelong.


Cara Cara Ikat Perambut Pantai Ringkas Mudah Simple And Easy Ways To Tie A Beach Leader Youtube

Tutorial Cara Buat Perambut Bottom mancing SiakapVideo kali ini adalah perkongsian saya bagaimana saya membuat perambutbottom untuk mancing siakap.

. Jika pakan alami tempat asal ikan di laut beraneka jadi jika memungkinkan sesuaikan dengan pakan paling di sukai oleh ikan secara. DIY Perambut Teknik Gantung Mancing Kolam. Lihat cara membuat pancing rawai dasar Cara membuat rangkaian pancing untuk mancing dasaran di sungai dan danau sangat.

Untuk pancingan kelong ikan siakap lebih sesuai dipancing menggunakan koyan. Dapatkan rasa kebebasan ala musim panas. Kalau salah pilih teknik.

Cara mudah buat perambut bottom laut dua. Ini Cara Paling Tepat Buat Perambut V. Tutorial Cara Buat Perambut Dasar Mancing Pantai Youtube Tutorial Cara Buat Perambut Pelampung Mancing Kolam Masin Youtube.

Kongsi ke Twitter Kongsi ke Facebook. Apa pun jenama saiz 3000- 4000. Perambut yang kasar dan besar membuatkan ikan tu naik cuak apabila ternampak perambut yang kasar serta bunyi perambut berdengung dalam air.

Panduan asas pancingan pantai. Langkah-langkah untuk membuat perambut ini. Aku pernah mendengar ada.

Cara ikatan perambut pancing pantai. Cara nak buat rayuan eg. Kali ini aku nak kongsikan beberapa ikatan atau aku lebih suka panggil perambut mancing.

No comments for Cara Nak. Peralatan yang digunakan seperti gunting. Teknik dan cara mancing ikan di pinggir laut.

3 di sini disertakan beberapa post cara ikat atau ikatan mata kail ianya juga sesuai untuk ikatan pada. Sekiranya anda pergi ke mana-mana kolam air tawar memancing ikan patin perhatikan jenis perambut yang pemancing guna. Mainline tali utama 10- 20lb tali sulam.

Video kali ini saya menunjukkan cara membuat perambut pancing pantai yang biasa di gunakan oleh saya dan kebanyakan kaki pancing pantai di Malaysia. Jom buat perambut spring. Carilah yang sesuai dan lembut PE 06-15 atau PE 1-3 IKLAN.

Saya ingin berkongsi bagaimana membuat perambut memancing toman yang mudah dan terbukti mampu menahan. PERAMBUT MUDAH UNTUK PANCINGAN TOMAN. Pada pendapat saya untuk pancing ikan yg.

Tutorial cara buat perambut dasar mancing pantai youtube pantai. Setip kali kalau aku pergi mancing terutamanya kalau membottom memang aku akan guna teknik. Pancingan pantai atau juga dikenali sebagai surfcasting merupakan aktiviti pancing sama ada di pantai berpasir.

Tutorial Cara Buat Perambut Dasar Mancing Pantai mengikut cara saya mancing fishing perambut_____PLEASE SUBSCRIBE h. Nak pancing Siakap ajarkan camner nak wat Perambut Siakap. Cara terbaik memancing di pantai ialah membuat balingan yang paling jauh mampu dilakukan sambil pastikan tali dalam kedudukan tegang tunggu jika ada tarikan atau.

Selain umpan teknik gaya persembahan umpan juga penting untuk pancingan kolam air tawar.


Kerapu Bara Tali Perambut Pari Pancing Pantai


Tutorial Buat Perambut Untuk Pancing Pantai Target Pari Youtube


Tutorial Cara Buat Perambut Dasar Mancing Pantai Youtube


Tutorial Cara Buat Diy Mata Perambut Pancing Apollo Daripada Pembalut Biskut Youtube

No comments for "Cara Nak Buat Perambut Pancing Pantai"